понедељак, 8. април 2019.

Dobijanjem otkaza u trudnoći dvosturko diskriminisane


Najčešće pitanje  koje dobijam od kad vodim ovu stranicu je može li žena dobiti materinski dodatak kada joj ugovor na poslu istekne tokom trudnoće, jer  poslodavci neće da im produže ugovor, zato što ne moraju po zakonu. Nažalost, ne mogu, i to je jedna od najvećih nepravdi koja pogađa trudnice, porodilje. Ostale su u trudnoći bez posla, a ostaju  i bez materinskog dodatka jer je uslov da majka nije imala primanja šest mjeseci prije porođaja.

Ne sporim da je ovaj zakon dobar, šta više, tvrdim da je odličan, da je nešto najbolje što je jedna vlast uradila za porodilje, u cilju povećanja nataliteta. Dobijati 405 KM mjesečno zato što si nezaposlena porodilja je od ogromnog značaja nezaposlenim majkama, i sigurno jedan dobar vjetar u leđa, podrška i podstrijek za rađanje. Zaista je za prodicu to jedna ogromna olakšica, da ne moraju da misle od čega će djetetu kupiti pelene, hranu, vitamine, lijekove kada zatrebaju...ma hiljadu stvari koje trebaju bebi.

Ali, kada je već nešto, tako dobro, zašto ga ne bismo učinili besprijekornim, zašto ne daju šansu svim nezaposlenim majkama da dobijaju tih 405 KM mjesečno, zašto je postavljen taj uslov da je nezaposlena šest mjeseci. Pa da li je toj majci, koja je bila nezaposlena šest mjeseci, potrebniji novac za bebu od one majke koja je nezaposlena pet mjeseci? I njena beba treba sve što treba bilo koja druga beba.

Ako se zaista mislilo na nezaposlene porodilje, da ne budu diskriminisane od onih zaposlenih, onda su se zaista morale uzeti u obzir i one koje tokom trudnoće ili ubrzo nakon porođaja ostanu bez posla. Ove porodilje su onda, dvostruko diskriminisane, i od zaposlenih i od nezaposlenih porodilja.
Zar nisu dovoljno kažnjene jer su ostale bez posla, zašto ih onda kažnjava i država oduzimajući im pravo na materinski dodatak.

Zar uslov ne može da bude da je nezaposlena na dan rođenja djeteta?
Eto, možda neko bude imao sluha i za ove porodilje, možda čuje njihov glas pa možda i uradi nešto da se samo malo promijeni ovaj zakon kako bi bio savršen.

1 коментар:

  1. Pozdrav, sezonski pozdrav svim mojim prijateljima vani, ja sam Bozana Miho, iz Splita, Hrvatska. nakon što sam bio u vezi s njim deset godina, moj suprug je raskinuo sa mnom, učinio sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, želio sam ga zbog ljubavi koju imam prema njemu, molio sam ga sa svime, Dao sam obećanja, ali on je odbio. Objasnio sam svom prijatelju prijateljicu na mreži, a ona mi je predložila da se radije obratim dr. Amisu velikom čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da dam čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, poslao sam poruku dr. Amisu, a on mi je rekao da nema problema da će sve biti u redu prije 48 sati, da će se moj bivši vratiti meni prije 48 sati, bacio je čaroliju i iznenađujuće u drugom danu, bilo je oko 16:00. Nazvao me bivši, bio sam toliko iznenađen, odgovorio sam na poziv i sve što je rekao bilo je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da je želio da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, tako smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. Otada sam obećao da će svi za koje znam da imaju problema u vezi bilo kome, trebati pomoć Dr.Amiso-a, čarobnjak za čaroliju, njegova e-pošta je (herbalisthome01@gmail.com) i možete mu poslati e-poštu ako vam treba njegova pomoć u svoju vezu, želite biti prepoznati u svijetu ili problematiku raka, želite se vjenčati s ljubavnicom po vašem izboru ili slučajevi razvoda, zdravstvenim ili bračnim problemima, promocijama posla i uspjehom, bilo što, ne odustajte, prestanite plakati, kontaktirajte Dr.Amiso na herbalisthome01@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Najnovije

Janjski otoci i izvori Plive

Ako volite da izvedete djecu u prirodu, a ne znate gdje, ili jednostavno želite malo da se maknete iz Banjaluke, moja vam je preporuka DE...