четвртак, 7. март 2019.

Uvođenje čvrste hrane bebama


Uvođenje čvrste hrane bebi predstavlja jedan od najvažnijih koraka u njenom razvoju.  Nerijetko su roditelji zbunjeni kada početi sa ishranom, sa kojim namirnicama. Koliko god se radovali ovom velikom i značajnom koraku u bebinom životu roditelji i brinu kako će bebe prihvatiti nove ukuse i koja hrana je najbolja za početak, koja najviše odgovara tako malom i nedovoljno razvijenom organizmu.
Tako sam i ja bila zbunjena i pojma nisam imala kako početi, sa kojim namirnicama, od kada. To mi je sve djelovalo tako komplikovano, pogotovo slušajući razne savjete kako je ko počeo i kada.
Čitala sam preporuke Svjetske zdravstvene organizacije da se bebama čvrsta hrana ne uvodi do šestog mjeseca, jer njima probavni sistem još nije sazreo, te da je do šestog mjeseca majčino mlijeko idealna i jedina potrebna hrana bebi.
Uz konsultaciju sa pedijatricom počeli smo sa čvrstom hranom tek sa 5,5 mjeseci, pomalo, po dvije tri kašičice dnevno. I njeno je mišljenje bilo da je bebi bolje da samo sisa do šestog mjeseca pa makar i manje dobijala na kilaži, ali će to biti saršena i dovoljn ahrana za nju.
E, sad, opet uz dogovor sa pedijaticom i smjernicama SZO počeli smo da uvodimo prvo povrće. Razlog je taj što bebe mnogo lakše prihvataju voće, odnosno slatke namirnice, pa ako se prvo krene sa njima onda neće lako da prihvate povrće. Osim toga, na fejsu ima jedna savršena grupa koja se zove Zdrava hrana za naše bebe, gdje adminke prate sve smjernice SZO, pa tu možete sve saznati o uvođenju dohrane, ima mnoogo recepata i ja sam najviše od njih naučila.
Naša prva namirnica bila je tikvica, tri dana smo uvodili po jednu namirnicu, kako bi se pratilo da se ne pojavi alergija.
Znači, preporuke SZO su da se sa šest mjeseci uvode lako probavljive namirnice  i one koje su u sezoni i sa našeg podneblja. Osim toga idealne su i zitarice, odnosno palenta i proso.
Mi smo krenuli sa tikicom, mrkvom, bundevom, blitvom, crnim lukom, krompirom, cveklom, jabukom, kruškom, palentom i prosom. Samo treba voditi računa jer su krompir i mrkva namirnice koje zatvaraju probavu, pa ako bebama smeta, odložite davanje ovih namirnica dok ne budu malo veće. Nama nisu smetale.
Namirnice koje otvaraju probavu su, između ostalog, palenta i jabuka. Govorim o ovim na samom početku dohrane.
Povrće se daje isključivo kuvano, do godinu dana, dok se voće može odmah svježe davati. Ja sam i njega kuvala prvih, možda, mjesec dana.
Meso se takođe uvodi sa šest, sedam mjeseci, samo sačekajte da prvo uvedete neke laganije namirnice, sa kojima možete kombinovati meso. Najbolje je napočetku sa tikvicom, crnim lukom,blitvom, cvekom. Za početak, a kako kasnije budete uvodili novo povrće biće čakše osmisliti kombinacije.
Najbolje je početi sa piletinom i teletinom.
Eto to bi bio neki moj osvrt. Pratili smo smjernice SZO i apsolutno nikakvih problema nismo imali sa uvođenjem novih namirnica, sve ukuse je lijepo prihvatio, i sada, sa skoro dvije godine, obožava i povrće i voće.




2 коментара:

  1. Ja sam Shira elijah, želim svima dati svjedočanstvo o svom životu. bila sam u braku sa svojim mužem Ilijom, toliko ga volim da smo već 8 godina u braku sa dvoje djece. kad je otišao na odmor u Francusku mislio je na damu po imenu Mary, rekao mi je da ga više ne zanima brak. Bila sam toliko zbunjena i tražila sam pomoć da ne znam što da radim dok nisam srela svoju prijateljicu gospođicu Pašu i rekla joj za svoj problem. rekla mi je da se ne brinem da je prije imala sličan problem i upoznala me s čovjekom po imenu dr. alaba ljubavnom čarolijom koja je očarala njegovog bivšeg i vratila ga sebi nakon 2 dana. Gospođica Pasha traži od mene da kontaktiram ljubavnu čaroliju dr. alabe za pomoć. Kontaktirala sam ga da mi pomogne vratiti muža i zamolio me da ne brinem da će se bogovi njegova četiri oca boriti za mene. Rekao je dva dana da će ponovo spojiti mene i mog muža. Nakon dva dana suprug je nazvao i rekao mi da će se vratiti da provjeri stvari sa mnom, iznenadila sam se kad sam ga vidjela i počeo je plakati za oprost. Trenutno sam najsretnija žena na planeti zbog onoga što je ovaj nevjerojatan čarolija učinio za mene i mog muža, možete kontaktirati e-poštu dr. alabe; dralaba3000@gmail.com Možete ga također Whatsapp ili viber na +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши
  2. zdravo prijatelju, bila sam povrijeđena i slomljena kada se prije sedam mjeseci dogodio veliki problem između mene i mog muža u mom braku. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da nikad više ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušao sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo moljakanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam joj sve objasnila, pa mi je rekla da jedinog načina da vratim muža je da posjetim bacača uroka, jer je i ona to stvarno radila. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njezin savjet. Zatim mi je dala e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR apata. Sljedećeg sam jutra poslala e-mail na adresu koju mi je dala, a bacač uroka me uvjeravao da će mi vratiti muža u sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava! Nikad nisam vjerovao, pa je on razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim, pa me sljedeća dva dana, začudo, nazvao moj suprug koji me nije nazvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se vratio isti dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koju je nanio meni i mojoj djeci. Onda je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača čarolija. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, kontaktirajte dr Apata na e-mail: drapata4@gmail.com ili ga kontaktirajte na WhatsApp i Viber na ovaj broj: (+447307347648)..

    ОдговориИзбриши

Najnovije

Janjski otoci i izvori Plive

Ako volite da izvedete djecu u prirodu, a ne znate gdje, ili jednostavno želite malo da se maknete iz Banjaluke, moja vam je preporuka DE...