понедељак, 30. септембар 2019.

Janjski otoci i izvori Plive

Ako volite da izvedete djecu u prirodu, a ne znate gdje, ili jednostavno želite malo da se maknete iz Banjaluke, moja vam je preporuka DEFINITIVNO Šipovo, tačnije Janjski otoci i izvori Plive.
Na Janjskim otocima je nevjerovatna, prlijepa priroda, gdje ćete se opustiti uz jak žubor vode, a možete popiti kafu i ručati na sred vode, jer su stolovi postavljeni, bukvalno, na malim ostrvčićima. A da ne pričam koliko je hrana ukusna, jer se služe domaći proizvodi, koje možete i kupiti. Ma, zaista, jedan prelijep ambijent. Fotke, ni približno, ne mogu dočarati ovu ljepotu.Osim toga, ovdje imate i bungalove pa se može i noćiti. Pravi seoski turizam, koji se u Šipovu počinje dobro da razvija.
Na drugoj strani grada (ali je sve relativno blizu, u par kilometara) nalaze se dva izora Plive. Parkirate se kod bungalova i onda imate dva putića, koji vode na dvije strane 😁 jedan do jednog izvora, drugi do drugog. Mi smo išli samo do jednog, bližeg, do kojeg se stiže za desetak minuta. Šetnja uz prelijepu prirodu, sa jedne strane šuma, a sa druge prelijepa Pliva, zaista jedna divna, veoma čista rječica. Ma, zaista morate otići, ako već niste bili 😉 I nije nešto puno daleko, iz Banjaluke se stigne za nekih sat i po.
Izvor Plive

Putić do izvora Plive








2 коментара:

  1. Pozdrav, sezonski pozdrav svim mojim prijateljima vani, ja sam Bozana Miho, iz Splita, Hrvatska. nakon što sam bio u vezi s njim deset godina, moj suprug je raskinuo sa mnom, učinio sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, želio sam ga zbog ljubavi koju imam prema njemu, molio sam ga sa svime, Dao sam obećanja, ali on je odbio. Objasnio sam svom prijatelju prijateljicu na mreži, a ona mi je predložila da se radije obratim dr. Amisu velikom čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da dam čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, poslao sam poruku dr. Amisu, a on mi je rekao da nema problema da će sve biti u redu prije 48 sati, da će se moj bivši vratiti meni prije 48 sati, bacio je čaroliju i iznenađujuće u drugom danu, bilo je oko 16:00. Nazvao me bivši, bio sam toliko iznenađen, odgovorio sam na poziv i sve što je rekao bilo je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da je želio da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, tako smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. Otada sam obećao da će svi za koje znam da imaju problema u vezi bilo kome, trebati pomoć Dr.Amiso-a, čarobnjak za čaroliju, njegova e-pošta je (herbalisthome01@gmail.com) i možete mu poslati e-poštu ako vam treba njegova pomoć u svoju vezu, želite biti prepoznati u svijetu ili problematiku raka, želite se vjenčati s ljubavnicom po vašem izboru ili slučajevi razvoda, zdravstvenim ili bračnim problemima, promocijama posla i uspjehom, bilo što, ne odustajte, prestanite plakati, kontaktirajte Dr.Amiso na herbalisthome01@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju koja je bačena dr alaba koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши

Najnovije

Janjski otoci i izvori Plive

Ako volite da izvedete djecu u prirodu, a ne znate gdje, ili jednostavno želite malo da se maknete iz Banjaluke, moja vam je preporuka DE...